Ordningen återställd

Eller kaoset rättare sagt. Nu min älskad familj kommit hem och Vincent har varit kramig som bara den. Borta bra men hemma bäst. Nu får nog farmor och farfar vila upp sig ett tag.
Full är det på honom som vanligt, fast jag tycker han är bättre på att uttrycka vad han vill och inte börja skrika direkt.

Internationella barndagen är det idag, men det har jag glömt bort att fira. Kan låtsas att bokpaketet som öppnades i morse vad med anledning av detta. 2 böcker och en liten trääggsmaracas var det i paketet. Maracasen skulle genast skramlas runt med och kastas hit och dit. Fattar inte varför han ska kasta allt hela tiden.

Skönt är det att ha dem hemma.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

Den dagen missade jag minsann, däremot firade vi Internationella lärardagen igår.

LÄrarförbundet delade ut presenter till alla sina medlemmar.

Det var jul och uppskattat.

Kramen

2009-10-06 @ 14:08:54
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: