Söndag och måndag

Igår var det äntligen dags för Vincents 1-årskalas. Tyvärr kunde inte alla komma som vi hade bjudit men det var full fart här hemma ändå. Vi bjöd på lite gott onyttigt fika för de vuxna och gott nyttigt fika för de mindre. Fina presenter fick han den lille sonen och han verkade nöjd med dem. Både J och jag var trötta och helt slut när Vincent somnat så att sitta framför datorn var inget alternativ.


Paket är kul


Sparky vill hjälpa till




Oskyldig i badet


Idag har det varit min första dag på jobbet och J första dag hemma med Vincent. När jag åkte hem så var jag hög på koffein och hade vätskebrist, hade helt glömt bort att jag ska ha vatten med mig till jobbet då det smakar illa som attan där. Glömde även bort att ta med min mack till förmiddagsfikat, så jag fick klara mig till lunch. Det har varit en ganska förvirande dag då jag bara försökt komma ihåg hur allt fungerar. Vi  arbetar med ett gäng program så det är lite att komma ihåg.

Vincent har haft det toppen med pappa (som hade skrivit upp allt de gjort och de olika klockslagen). De har promenerat, åkt till stan, lekt, slagit sig och ätit. Han blev jätteglad när jag kom hem och de skulle pussas och kramas massor. För första gången sov han mellan 18.45 till 05 utan att vakna, så jag var ganska trött för att jag sovit för mycket. Vi får se hur det går i natt.


Drog ut hela plastpåse rulle när jag åkt 


   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Så nu jobbar hon minsann.

Kram

2009-09-07 @ 21:17:58
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tänk att han redan blivit ett år, tiden går så fort!

känns det bra att ha börjat jobba igen, eller saknar du sonen väldigt?



kram!

2009-09-08 @ 09:19:42
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Amanda

Vad roligt med kalas. Födelsedagsbarnet ser nöjd ut med sitt firande iaf. ^^

Kram

2009-09-08 @ 10:10:17
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det var väl positivt, med sovningen.

Bara att hoppas att det håller i sig.

Kan tänka mig förvirringen, att komma tillbaks efter så lång tid.

Kramen

2009-09-08 @ 18:31:34
URL: http://steinsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: