Svåra situtationer

Det har varit en ganska lugn dag idag. Vincent, jag och Sparky tog en promenad i förmiddagas för att avslutas med lite lek utomhus. Leken fick ett abrupt slut när Vincent hittade en död mus som han började svinga omkring i svansen, det var bara in och tvätta händerna noga noga. Tycker det är så äckligt med möss.

Efter lunchvilan så pkte vi in till stan och handlade grejer som jag ska ha när Vincents byrå ska målas. Jag ska passa på att måla den när de är i Stockholm över helgen. Kommer nog kännas lite konstigt att vara helt själv med bara katterna hemma, varken sambo, barn eller hund.

Vincent har försatt sig i lite svåra situtationer idag som han inte har kunnat ta sig ur:

krypa under en pall och inte kunna komma ut


klättra på crosstrainern och fastna


men söt är han ute

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Lotta

...och inne är han ju oxå söt!

HUr lyckas de små att krångla in sig så?

=D

Läbbigt med musen!

Kramen

2009-09-26 @ 19:41:19
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: nina

He he vad rolig han är som kryoer in lite är å där.

Jag tror det blir en skön helg. Men med saknad.

Kram

2009-09-26 @ 23:38:15
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: