Apor på stan?

Jocke har jobbat hela helgen så det har varit jag och Vincent som myst runt. Lördagen tillbringade vi hemma lekandes och mysandes och naturligtvis en hel del fighter om ditt och datt.

I söndags vaknade han 05:20 och ställdes sig i dörröppningen till vårt sovrum och sa: "gla" (glass). Svaret blev naturligtvis nej och då bröt helvetet lös. Bra start på dagen!
Min syster är på ön med sin familj samt en annan familj och igår traskade vi runt i stan allihopa. Inklusive Vincent var det 5 barn i åldrarna 3½ till 3 månader så lite av en cirkus var det som gick omkring. Efter att ett flertal amerikanska turister hade tittat på oss och sagt "so cute" samt att en dam tog kort på oss, började vi undra om vi var apor på stan eller vad som var så spektakulärt med det hela. Den enda idén vi kunde komma på är att det kanske inte är så vanligt med ett sällskap med en massa barnvagnar (4 st) som traskar runt. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall.
Som väntat var foglossningen på kvällen fruktansvärd, men det hade jag räknat med, så det var bara att bita i.

Vincent har hittat en favoritplats att sitta och rita på.

När jag skulle locka ut honom därifrån imorse så sprack min enda fina gravidshorts, jag satte mig på huk. Även denna morgon fick en bra start. Försökte reklamera dem efter jobbet idag men det gick inte, men jag fick köpa ett par andra för halva priset. Hade ju hoppats på en reklamation då jag inte ens har haft dem i 2 månader, men då de sprack i tyget och inte en söm så går det inte.


   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: