Pappighet

Vincent är nu himla pappig på dagarna men när det kommer till att läggas för natten och ta hand om honom på nätterna så är det mamma som gäller. Jag antar att han märker att Jocke är borta mycket nu på sommaren och vill vara massa med pappa när pappa väl är hemma och jag tycker det är ganska skönt att få vila mitt onda bäcken.

Jockes föräldrar åker iväg varje dag med Vincent så att jag får vila lite och det uppskattas mycket och Vincent har inga problem med att följa med dem.







Mina tofflor har stått ute ett pa veckor och jag har inte använt dem. Den ena har legat upp och ner och den andra har stått som den ska. Trodde de tålde lite mer då den ena nu är bred och platt medan den andra har blivit smal och kort. Får väl bli ett par nya nu när fötterna växer.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahhahaha roliga tofflor.

Va skönt att du får vila.

Ses i morrn.

Kram

2010-08-09 @ 20:32:41
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: