Söndag på Kneippbyn

Gårdagens eftermiddag spenderade vi på Kneippbyn med Nina, Robban och Ville och Clara, Johan, Max och Hugo, Vilken eftermiddag det var, skoj som bara den med bland annat Pippiteater och åka vattenrutschkana. Vincent satt som klistrad. Efter en tveksam inledning ville han inte sluta bada, skrek av förtjusning när vi åkte vattenrutschkana och sprang runt och var lycklig i barnpoolen och det gjorde honom inget att han hamnade helt under vatten ett par gånger. När jag började känna mig slut fick jag locka med att vi skulle träffa pappa och då gick det bra att gå upp och när han hamnade i vagnen såg han ganska trött ut han med.

Jag får nu betala för denna underbara dag med fogar som värker som bara den. Känns som knivar sticker i mig för varje steg. Trodde det skulle gått över till idag, men inte, så idag har kryckorna varit mina vänner. Som sagt vad göra man inte för sitt barn och det är värt det för hör honom tjuta av skratt och skrika bada, bada, bada.

Detta gör vi väl om nästa år, tjejer med familjer?



(bilder är tagna av Nina)


Glukosbelastningen som gjordes idag gick bra, men det var inte speciellt gott att dricka 2 dl sockerlösning på fastande mage. Har haft huvudvärk hela dagen efter detta som inte ens gick att bota med kaffe.

På torsdag kommer Vincents farmor och farfar ner igen och ska ta hand om honom medan jag är på bröllop i Skåne och Jocke jobbar. Vincent blev jätteglad när vi berättade det och tjatde om faffa.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Det gör vi MER än gärna om. DEt var HUR kul som helst. Synd att du ska ha så ont nu efteråt din stackare.

Ha så trevligt på bröllopet!

2010-08-16 @ 22:36:04
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: clara

Håller helt med Nina där, det gör vi gärna om! Jag har verkligen varit på toppenhumör efter allt kul vi gjorde där.

Lider nå hemskt mycket med dig, önskar att du slapp allt det onda men jag vet att du fixar det.

Kram!

2010-08-16 @ 23:58:19
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: