En vecka avklarad

Imrogn börjar andra veckan på inskolningen och förhoppningsvis blir det inte längre. Jag hoppas på det eftersom jag själv har blivit något förkyld och även om Vincent inte visar några som helst symtom på förkylning eller trötthet så vet man aldrig, det är ju en massa ny bakterier på dagis.

Jag har varit lite slö i helgen, men när man har Vincent går det inte att slöa så mycket utan klockan halv 6 är det full fart hela dagen med en liten paus efter lunch för vila.

Jag ska försöka vara lite duktig här hemma nu de timmar han är hemifrån, fixa lite med fotoalbumen och annat småfix som är svårt att fixa när han är hemma och vaken. Julen är i alla fall utstädad nu även om det är lite tråkigt att så mycket ljus försvinner.

Vincent verkar ha kommit i någon form av bekräftelsenoja på att jag är här på nätterna, blir inte nöjd förän han får ligga bredvid mig i sängen och ska då gärna hålla om mig. Väldans gulligt och mysigt men man sover tyvärr inte lika bra. Antar att det är för att jag lämnar honom på dagis och att det snart kommer gå över.


Min lilla kille som bara älskar att vara ute

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Fy FAN va söt han är rent ut sagt

Klart han vill hålla om sin mysiga mamma.

Ska vi ses i veckan?

Kram

2010-01-17 @ 21:29:56
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: