Sjukgymnast

Detta blir lite av ett gnällinlägg, men det får ni stå ut med. Denna veckan har bara foglossningen blivit värre för varje dag och idag blev det ett besök till sjukgymnasten. Hon lider med mig och förstår att det är jobbigt och det känns skönt. Tyvärr kan hon inte göra så mycket utan tyckte att jag nog jobbade lite för mycket samt att jag ska skriva upp vad jag inte ska göra så att jag blir påmind, TENSen kan jag använda dygnet runt eftersom den lindrar. Med mig hem kom också ett par kryckor som är till de dagarna då det gör extra ont.

Lill*n sparkar på som bara den och använder min blåsa som fotboll vilket resulterar i att jag är kissnödig hela tiden. Fast det är ju mysigt att känna den.

Jag ska nu försöka bestämma mig hur jag ska göra med min sjukskrivning, öka den eller kämpa på ett tag till med att jobba 75%.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Ida

Stackare! Lyssna på sjukgymnastens råd. Känns som om hon vet vad hon pratar om. Jag har oxå problem med fogarna, men inte lika mkt. Min läkare tyckte ändå att jag skulle sjukskriva mig 50%. Gissar på att mkt beror på att det tyvärr inte blir bättre utan snarare värre ifall man inte tar det lugnt. Sköt om dig!

2010-07-22 @ 20:33:15
Postat av: Anne Pettersson

Tänk på dig själv !

Ta hand om dig!

Jobbet är bara en bisak i livet!

Inte värt att kämpa och ha ont.

2010-07-23 @ 12:01:33
Postat av: Malena

HU för att ha ont men du kanske skall lyssna på kroppen och sjukgymnasten och ta lite mer ledigt.

2010-07-23 @ 18:54:00
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Stackras dej som har ont.

Kram

2010-07-24 @ 18:04:06
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: