Besiktning

1½-års besiktning har det varit idag för Vincent tillsammans med pappa. Han gick igenom utan poblem, staplade klossar (som han tyckte det roligt att slå iväg så tornet ramlade), rita och övrigt smått och gott. Pratar gör han inte så mycket men förstår desto mer. 85 cm lång har han blivit och väger 13,6 (tror vi, lite svårt att komma ihåg). Mammas stora pojke.

Jag trodde att han sov hela natten i natt, från 19 till 06, men så va det inte utan Jocke var inne hos honom innan han gick och la sig. Fast efter det sov han till 6 och jag vet inte när det hände senast. Detta betyder att mamma fick sova hela natten, även om jag vaknade 4 och inte kunde somna om så jag la mig och läste "Somna utan gråt".








Till middag idag blev det en thaifiskgryta, men den blev alldeles för stark så den var knappt ätbar även om man blandade ut sin portion med gräddfil. Om den inte hade varit så stark hade den nog varit jättegod, så till nästa gång mindre curry paste.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Men va skönt för er att få sova! Förstår att du vaknade iaf, jag är likdan, vaknar när Max brukar vakna om nätterna, men det är inte dumt att bara ligga där och bara va.

2010-03-24 @ 21:13:30
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Kattis Kollega

Om han inte gått igenom ... hade han varit tvungen att fylla ett år igen då?? Det verkar tufft att vara knatte nu för tiden... Risken för utslagning börjar tidigare och tidigare...

2010-03-24 @ 23:11:24
Postat av: astrid

Kul att han fick godkänt ;) Skönt att han sov nästan hela natten i allafall.. Nova har ju också varit lite knökig med det där, men det blir bättre....



kram på er

2010-03-25 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: