Fredag

Äntligen fredag och helg och denna helg jobbar jag inte så nu ska det mysas med familjen. Shopping av vårkläder till Vincent står på listan bland annat. Kändes lite elakt att ha skickat honom med overall till dagis när det blev 15 grader ut på dan.

Fler och fler ord kommer från honom vilket är kul. Dagens ord är "åne", måne.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: nina

Ha en skön helg!

2010-03-26 @ 21:22:32
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: astrid

Härligt att inte jobba.. Jag jobbade både igårkväll och ska jobba ikväll.. och på söndag.. hej och hå ;) Vi har ju så att man jobbar varannan vecka.. Men samtidigt blir det ju lite extra pengar med OB och allt :D



Mysigt att inhandla lite vårkläder, shoppa är aldrig fel :D



kram på er

2010-03-27 @ 07:37:33
Postat av: astrid

varannan helg skulle det stå :D

2010-03-27 @ 07:38:14
Postat av: desiree !

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

2010-03-27 @ 08:12:21
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: