Dålig dag

Även om det inte är långt kvar är jag så less på att vara gravid och ha ont. I början av förra veckan tyckte jag foglossningen kändes bättre och misstänkte att bebisen fixerat sig och därmed stabiliserat upp det hela. Nu är jag inte så säker på det för idag gör det ondare än någonsin, varje steg känns som en pina. Trots en natt med god sömn så är mitt tålamod i botten vilket Vincent tyvärr får känna på lite väl ofta.

Han har i alla fall hjälpt mig att sätta ihop spjälsängen efter lite bråk. Febern är borta och det är en kille med energi som studsar runt här hemma.

Vår tvättmaskin har ett tag nu gett äckliga fläckar på kläderna. jag körde en 95 graders tvätt härom dagen och det verkar bara löst upp avlagringarna för nu är det värre. Försöker avkalka den med citronsyra och en 695 graders tvätt och hoppas på att det gör susen, det är så trist att behöva tvätta om kläderna.

Ska försöka göra min dåliga dag bättre med lite romantisk kladdkaka.



Vincent hjälper till med att slicka skålen


Pappas mössa har blivit en favorit

   K O M M E N T A R E R
Postat av: LeeLoo

oj, oj nu är det inte långt kvar! Härligt att sonen studsar igen. Tänker på dig masssor nu när det närmar sig. Så spännande! Hoppas du får vila upp dig lite på BB å kommer hem med en bebis som kan låta dig få sova lite grann. Kram

2010-11-07 @ 23:26:26
URL: http://leelooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: