Dricka mindre

Idag har jag varit på MVC för kontroll. Allt såg bra ut och jag nämnde att jag har börjat må illa, speciellt på kvällar och nätter, men jag kräks inte tack och lov, eftersom allt annat såg bra ut så är det inget jag ska vara orolig för, men trevligt är det inte. Jag sa också att jag dricker ganska mycket vatten, 4-5 liter per dag, och det tyckte hon att jag borde dra ner på, vilket inte är så himla lätt att göra när man är tröstig. Jag får väl passa mig så att jag inte samlar på mig vätska.

Dagen i övrigt har varit lugn då jag har haft väldigt ont och det gör mig rastlös vilket inte är någon bra kombination. Jag hade tänkt att jag skulle sy i hakar på ett par handdukar, men det visade sig igår att jag har tappat pressarfoten och det var tydligen inget som gick att finna på Gotland. Nu är en i alla fall beställd så förhoppningsvis kan jag sy inom ett par veckor. Jag försökte leta på nätet efter en, men de enda pressarfötterna som går att beställa där är om man ska ha en speciell inte om man vill ha den som kommer med symaskinen, väldigt irriterande.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Amanda

Usch, att må illa är verkligen pest och pina. Det gjorde ju jag under hela graviditeten med Ludwig. Och kräktes också varje dag.

Hoppas ditt illamående släpper snart igen iaf!



Jag har problem att få i mig tillräckligt med vatten istället. Du kunde kanske dricka lite för min räkning också?? :)

2010-10-13 @ 13:27:18
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: