Föräldrarutbildning

Idag har jag varit på föräldrarutbildning. Kan tyckas lite onödigt med tanke på att vi redan har barn, men jag tyckte det kunde var en kul grej för att träffa lite nya folk och man vet ju aldrig. Tyvärr var det väl inte riktigt vad jag hade hoppats på, det klicka inte direkt och alla andra väntar sitt första barn och då blir ju utbildningen mer riktad mot dem. Kändes mest som om jag kom med råd och inte fick så mycket i utbyte. Nästa gång är det tänkt att vi ska ha en föreläsning om förlossningen på 4 timmar, men jag ska ha snitt och redan varit med om en förlossning skippar jag den. Efter den gången är det bara en gång kvar och vi får se om jag går dit.

Jag har ju en hel del andra vänner som har barn så det går ingen nöd på mig.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Förstår dig till fullo! Men jag tycker att det hade varit himla kul om du hade gått dit nästa gång räckt upp handen och fråga om du skulle kunna få dela med dig av hur det var för er första gången i detalj. Hahahaha! Då skulle hälften svimma, några spy, några gråta och alla skulle ångra leken dom gett sig in i. ;-)

kram!

2010-10-11 @ 20:56:37
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: