Ny tid

Det är skönt när det för en gångs skull går snabbt inom sjukvården. Idag när jag kom hem får vattengympan hade brev med tid för snitt kommit. Denna nya tiden är den 11/11 med inskrivning dagen innan. Känns lite läskigt att det bara är 2 veckor till bebis kommer.

Dagis har varit stängt idag och Vincent har varit hemma med mig. Tack och lov kunde Jocke sluta klockan 2 så att jag kunde gå på vattengympan. Dagen har väl inte varit den mysigaste då Vincent har varit vrång och väldigt bestämd med vad han vill och inte vill och detta resulterat i massa bråk och skrik. När jag kom hem från vattengympan slogs han, drog mig i håret och bet mig, en riktigt liten rabiat unge. Vi har i alla fall haft några mysperioder. Det hela beror väl på att varken han eller jag har speciellt mycket tålamod. Skönt att Jocke kunde komma till vår undsättning.


   K O M M E N T A R E R
Postat av: Clara

Vilket lyckodatum att få en liten bebis på! Är så avis på vad du kommer få vara med om!!

Kramar!

2010-10-27 @ 21:17:50
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad skönt att du fått en ny tid så snabbt. Själv vet jag ännu varken ut eller in. Kram!

2010-10-27 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: