Sovrutiner

Jag hade förhoppningar om att Vincent skulle sova hela nätterna innan bebis tittar ut, men det kan jag se mig i stjärnorna efter. Vincent vaknar fortfarnade 1 eller fler gånger per natt och de nätter han har sovit hela natten är nog inte mer än 10. Det jobbigaste är väl att det kan ta tid för honom att somna om och att han vill ha lite uppvärmd mjölk. Han kommer gärna in till oss och hämtar mig för att vi ska fixa möjlk, om Jocke ska ta honom för han försöka hinna ta honom innan han har kommit in i vårt sovrum för att det inte ska bli en massa skrik efter mamma. Ska bli spännande att se hur det kommer bli om en månad.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: Eyeline

Man kanske ska va tacksam att man bara då och då har en natt där man inte kan sova, och då är det bara ens eget fel =)

2010-10-17 @ 11:09:22
URL: http://www.eyeline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: