Namn

Det är inte lätt att komma på namn till bebben. Många förslag som kommer ratas av den andra, men några har vi kommit fram till och vi fortsätter att söka.

Jocke var borta nästan hela lördagen så då fick jag och Vincent roa oss själva. Det blev en sväng till Linda på eftermiddagen så Vincent fick rasa av sig lite och sitta i en traktor.

Nöjd kille

Gårdagen blev lugn då jag hade ont och Jocke var något trött. Vincent däremot var varken trött eller hade ont. En sväng till lekplatsen i Tallunden blev det och Vincent var mycket nöjd med det. Han är tokig i att gunga.



Mammas sötnos

Nu sitter man här och har ont. Foglossningen har blivit värre, men tack och lov gör det inte lika ont som i lördagskväll då jag hade så ont att det knappt kunde gå. Förstår inte hur jag ska klara av den tiden som är kvar innan bebben kommer ut.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: clara

Namn är inte lätt alls, men jag gillade dina förslag och ni kan ju lägga vikten på flicknamnen till lillasyster. ;-)

2010-09-27 @ 12:21:44
URL: http://cklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: