Helgen snart slut igen

Jaha då var helgen snart slut igen. De går rackarns fort de där helgerna. Den här har känts som den har gått extra fort och det beror väl på att jag var på julfest i fredags och Jocke igår.

Jag och Vincent har bakat lite, några fler pepparkakor och lakritskola. Pepparkakorna vill han inte äta men kolan gick hem hos den lille sorken. Jag och barnen var också en liten sväng på Linds julmarknad även om det mest var fiskarna som lockade.

Emilia har gett upp krypandet helt tror jag och knallar runt och dreglar en väldig massa. Troligen är det tänder på gång och det gör att hon är allmänt gnällig också.

Imorgon är det en ny vecka på jobbet och den får nog innehålla lite julklappsshopping också om det ska bli några i år. Ligger inte så bra till på den biten.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: