Nere

Usch jag är verkligen inne i en dålig period och känner mig nere och på uruselt humör. Jag försöker vara glad men det är inte lätt och familjen känner av det. Konstant trött är jag då Vincent bara vill ha mig på nätterna och även om Jocke skulle kunna ta honom skulle jag ändå inte kunna sova pga skriken som blir när det inte är mamma och av förklarliga skäl är Emilia också beroende av mig på nätterna. Jag är trött på rådet, sov när bebisen sover, det funkar inte dirket när man har två barn som inte sover samtidigt. Troligen beror det dåliga humöret till stor del på att jag är trött och jag vet att det kommer gå över, men just nu är livet tungrott. Skulle bara vilja dra täcket över huvudet ett tag, men det funkar ju inte med 2 barn.

Emilia är inne i någon gnällig period och vill bara bli buren på kvällarna och är inte helt till freds med selen, hoppas det ger lite muskler i armarna.

Nu väntar jag på att lilla snuttan ska somna så jag kan unna mig glass med kladdmuffins.



Det tur att barnen lättar upp stämningen när de är på bra humör.

   K O M M E N T A R E R
Postat av: malena

hej låter som du har en riktigt tuff period just nu. jag kan alltid vara barnvakt på tor fm fram till två eller på fre men då har jag ebbe med hör bara av dig så kan du få sova ett par timmar. kram kram

2011-02-27 @ 19:57:41
Postat av: Ida

Usch vad trist! Ingen mår bra av sömnbrist. Kan du inte ändra Emilias sovtider så att hon sover samtidigt som Vincent? Jag har gjort det med Emma och det är verkligen guld värt. Kram!

2011-02-28 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: