Fiskar

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och införskaffat mig en ny amningsbh. Det är inte helt lätt att göra de4t på denna ö då den enda butik som har min storlek (75H) bara har öppet mellan 13-16 mån-fre och idag fick jag reda på att det ska stänga den sista februari. Tråkigt. Jaja nu har jag i alla fall en, den enda de hade, och får väl beställa från nätet om jag vill ha fler, trevligt är att de har 30% på allt.

Under tiden som jag och Emilia provade bh:ar var pojkarna i djuraffären. Vincent är helt fascinerad av fiskarna och även om de har massa andra djur också så lockade de inte lika mycket. I ett akvarium hade de en liten Nemo och en Doris, Vincent tjatade om Nemo. Ikväll fick det med andra ord bli att titta på Hitta Nemo innan det var sängdags.

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: