Tand nr 2, kosläpp och dinnersafari

Lördagen var en fullspäckad dag.

Emilias tand nr 2 kom fram och hon dreglar som ett vattenfall.

Vi var på kosläpp i Eskelhem. Vincent lite rädd för korna men fick sitta tryggt på pappas axlar. Härligt att se alla  kossorna när de skuttade ut och inte det minsta dumt att avsluta med bulle och mjölk.


På eftermiddagen var det dags och köra runt halva Gotland och lämna barnen. Emilia skulle på pyjamasparty hos Stella i Slite och Vincent hem till Helena och Peter i Dalhem. Vincent tjatade hela vägen om Helena. Sen var det dags för mig att gör mig iordning inför kvällens Dinnersafari. Det är inte mycket kläder man har till denna kropp, men det största problemet var skor då knölen på foten gör så förbannat ont i alla skor. Efter att ha provat en massa skor blev det mina "fina" Ecco receptor, jaja inte så fina men sköna.

Det blev en tidig kväll för mig då jag inte är riktigt redo att vara utan Emilia så länge och det är inte mina tuttar heller, de var sprängfyllda med mjölk.

Söndagen var lugn och äntligen kom trädgårdsmöblerna fram.


Emilia spexar under tiden mamma lagar mat

   K O M M E N T A R E R

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: